المعهد العالي للتكنولوجيا ببنها .... منتدى طلبة المعهد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المعهد العالي للتكنولوجيا ببنها .... منتدى طلبة المعهد

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نداء عالى الصوت ... لمن عندة قلب لسة ينبض

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
star ahmed

star ahmed

نداء عالى الصوت  ... لمن عندة قلب لسة ينبض Empty
مُساهمةموضوع: نداء عالى الصوت ... لمن عندة قلب لسة ينبض   نداء عالى الصوت  ... لمن عندة قلب لسة ينبض I_icon_minitimeالخميس مارس 19, 2009 12:41 pm

السلام عليكم

محمد الحديدى رئيس اللجنة الاعلامية فى الاعتصام قال امبارح ان فية مؤتمر صحفى كبير يوم السبت وهييجى فية كل الجرائد المصرية و9قنوات ارضية وفضائية وبيقول لازم كل الناس تبقى موجودة وكمان سنة اولى وان انشاء الله هكون انا ومجموعة من زميلى رايحين مع انى بردة مكنتش موافق على الاعتصام دلوقتى بس انا مع الجماعة طبعا قال سيد الخلق " مااجتمعت امتى على باطل " والناس دى اكيد بتعمل علشنا كلنا ولازم نبقى معاهم ......وعلى فكرة المؤتمر دة هيسمع اووووى وانا حاسس ان النصر قريب بس الناس الى قاعدة فى بيوتها والله عيب عليهم انا لو بايدى افك الاعتصام علشان اجيبهم من الساعة 7 الصبح لانهم عدماء المسؤلية وعلى فكرة هيفضل سلبى كدة طول عمرة نداء لكل الى مبيحضرش الاعتصام شاركنا حرام عليك علشان تحترم نفسك والناس تحترمك الناس بتنام على البلاط خلى عندك شوية دم وانا بطلب منك تيجى من الساعة9 الصبح لحد الساعة واحدة كتير عليك وعلى فكرة انت بتأخد حسنات على مشاركة زملائك لان دى يعتبر جهاد فى سبيل الله لانك بتدافع عن حقك.....اللهم بلغت اللهم فشهد
المهندس الصغير

المهندس الصغير

مُساهمةموضوع: رد: نداء عالى الصوت ... لمن عندة قلب لسة ينبض   نداء عالى الصوت  ... لمن عندة قلب لسة ينبض I_icon_minitimeالخميس مارس 19, 2009 3:04 pm

انا معك
والله
انا حاسس
ان نصر الله قريب
وادعوا
يارب ان كان فى التغير خير لنا فوفقنا الية
وان كان به شر لنا فاصرفنا عنه
اللهم امين

نداء عالى الصوت  ... لمن عندة قلب لسة ينبض 35154034

boody

boody

مُساهمةموضوع: رد: نداء عالى الصوت ... لمن عندة قلب لسة ينبض   نداء عالى الصوت  ... لمن عندة قلب لسة ينبض I_icon_minitimeالخميس مارس 19, 2009 4:03 pm

ان شاء الله كله هيروح بس الامن هيسمح الاعلام التواجد داخل المعهد ولا لأ
وانا من المؤيدين جدا للاعتصام
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: نداء عالى الصوت ... لمن عندة قلب لسة ينبض   نداء عالى الصوت  ... لمن عندة قلب لسة ينبض I_icon_minitimeالخميس مارس 19, 2009 7:41 pm

وانا معاكم

وعلى فكرة الامن ميقدرش يمنع الصحافة من الدخول

دى السلطة الرابعة فى مصر ومحدش يقدر يواجهها حتى القيادات السياسية
http://bhit1.tk
star ahmed

star ahmed

مُساهمةموضوع: رد: نداء عالى الصوت ... لمن عندة قلب لسة ينبض   نداء عالى الصوت  ... لمن عندة قلب لسة ينبض I_icon_minitimeالجمعة مارس 20, 2009 2:21 pm

ياريت كلة يحضر والى قاعد فى البيت يحس بالمسؤلية شوية بقى

نداء عالى الصوت ... لمن عندة قلب لسة ينبض
صفحة 1 من اصل 1